Laddkabel med kontrollbox 16A typ 2 till 3 x 16A (11kW) + väska
Anslutningtyp: IEC 62196 Type2
Strömförsörjningsplugg: CEE 3 x 16A (400V)
IP55
Ingångseffekt: 3-fas:400 V / AC 50 Hz 16 A
Utgångseffekt: 3-fas:400 V / AC 3x16 A (11 kW)
Ställbar laddström - 8, 10, 13 och 16A
Minns den justerade laddningsströminställningen även om den kopplas ur från tid till annan
Denna laddningsstation har överströmskydd, överspänningsskydd, läckageskydd och överhettningsskydd
Faser: 3
Kabel: 5*2.5 mm² + 2*0.5 mm²
Kabellängd: 5 m
CE, TÜV
Överströmsskydd: Integrerad
Läckageströmskydd: Integrerad
Audi E-tron Quattro | Audi A3 e-Tron | Audi Q7 e-tron | BMW 2 Series | BMW 330e | BMW 530e | BMW 740e | BMW i3 | BMW i8 | BMW X5 xDrive40e | Chevrolet Spark (EU) | Ford Kuga PHEV | Hyundai Ioniq (EU) | Hyundai Kona Electric | Kia Niro PHEV | Kia Optima PHEV | Nissan Leaf (2018) | Mercedes B Class E-Celi | Mercedes C Class | Mercedes GLE | Mercedes S500 PHEV | Mercedes SLS EV | Mercedes Vito E-Cell Van | Porsche Cayenne | Porsche 918 Spyder | Porsche Panamera S PHEV | Land Rover Range Rover Sport Hybrid | Renault Zoe | Rimac Concept One | SMART FORTWO Electric Drive | Tesla Model X | Volvo V60 PHEV | Volvo XC90 T8 | Volkswagen e-up | VW e-Golf | VW Golf 1.4 TSE | VW Golf GTE PHEV
Laddkabel med kontrollbox 32A typ 2 till 3 x 32A (22kW) + väska
Anslutningtyp: IEC 62196 Type2
Strömförsörjningsplugg: CEE 3 x 32A (400V) (diameter: 63mm)
IP65
Ingångseffekt: 3-fas:400 V / AC 50 Hz 32 A
Utgångseffekt: 3-fas:400 V / AC 3x32 A (22 kW)
Laddningsström: 10-16-20-24-32A
Minns den justerade laddningsströminställningen även om den kopplas ur från tid till annan
Denna laddningsstation har överströmskydd, överspänningsskydd, läckageskydd och överhettningsskydd
Faser: 3
Kabellängd: 5 m
Överströmsskydd: Integrerad
Läckageströmskydd: Integrerad
Kabel: 5*6 mm² + 2*0.5 mm²
CE, TÜV
Audi E-tron Quattro | Audi A3 e-Tron | Audi Q7 e-tron | BMW 2 Series | BMW 330e | BMW 530e | BMW 740e | BMW i3 | BMW i8 | BMW X5 xDrive40e | Chevrolet Spark (EU) | Ford Kuga PHEV | Hyundai Ioniq (EU) | Hyundai Kona Electric | Kia Niro PHEV | Kia Optima PHEV | Nissan Leaf (2018) | Mercedes B Class E-Celi | Mercedes C Class | Mercedes GLE | Mercedes S500 PHEV | Mercedes SLS EV | Mercedes Vito E-Cell Van | Porsche Cayenne | Porsche 918 Spyder | Porsche Panamera S PHEV | Land Rover Range Rover Sport Hybrid | Renault Zoe | Rimac Concept One | SMART FORTWO Electric Drive | Tesla Model X | Volvo V60 PHEV | Volvo XC90 T8 | Volkswagen e-up | VW e-Golf | VW Golf 1.4 TSE | VW Golf GTE PHEV
Minns den justerade laddningsströminställningen även om den kopplas ur från tid till annan
Denna laddningsstation har överströmskydd, överspänningsskydd, läckageskydd och överhettningsskydd
Faser: 3
Kabellängd: 5 m
Överströmsskydd: Integrerad
Läckageströmskydd: Integrerad
Kabel: 5*6 mm² + 2*0.5 mm²
CE, TÜV
Audi E-tron Quattro | Audi A3 e-Tron | Audi Q7 e-tron | BMW 2 Series | BMW 330e | BMW 530e | BMW 740e | BMW i3 | BMW i8 | BMW X5 xDrive40e | Chevrolet Spark (EU) | Ford Kuga PHEV | Hyundai Ioniq (EU) | Hyundai Kona Electric | Kia Niro PHEV | Kia Optima PHEV | Nissan Leaf (2018) | Mercedes B Class E-Celi | Mercedes C Class | Mercedes GLE | Mercedes S500 PHEV | Mercedes SLS EV | Mercedes Vito E-Cell Van | Porsche Cayenne | Porsche 918 Spyder | Porsche Panamera S PHEV | Land Rover Range Rover Sport Hybrid | Renault Zoe | Rimac Concept One | SMART FORTWO Electric Drive | Tesla Model X | Volvo V60 PHEV | Volvo XC90 T8 | Volkswagen e-up | VW e-Golf | VW Golf 1.4 TSE | VW Golf GTE PHEV